Norstat Dashboards
Översikt av varumärket för djupare insikter. Få all din varumärkesdata samlad på ett ställe, visualiserad och enklare att analysera. Data presenteras i det format du behöver och med hjälp nära till hands. Allt för en smidigare beslutsprocess.

Varför Norstat Dashboards?

Varför Norstat Dashboards?
- Allt i ett - All data på ett ställe för enkel analys och rapportering.
- Hjälp av experter - Kunnigt och serviceinriktat team hjälper dig för bästa kundupplevelse.
- Delbar och tillgänglig - Alla resultat kan delas och exporteras i alla de vanliga formaten, inklusive PowerPoint.
- Överlägsen uppföljning - Skräddarsydd löpande uppföljning av varumärkes- och konsumentinsikter.
Det här är Norstat Dashboards
Få den dataöversikt du behöver, i det format du behöver. Med Norstat Dashboards får du ett intuitivt gränssnitt som är optimalt utformat för att visualisera din data och enkelt fatta välgrundade beslut. Allt med hjälp nära till hands.
All data på ett ställe för enkel analys och rapportskapande.Ett mycket kunnigt och serviceinriktat team gör användandet snabbt och smidigt. Löpande uppföljning av varumärkes- och konsumentinsikter. All data/visuallisering kan delas och exporteras i alla de vanliga formaten, inklusive PowerPoint.
Är det möjligt att verkligen förstå konsumenternas beteende och preferenser?
Vi har samlat sex viktiga nyckeltal för att förstå hur konsumenter tycker och tänker.
Läs merHur kan visualisering förbättra resultatet?
5 sätt att visualisera data kan förbättra din marknadsföring och ditt varumärket.
Läs merViktiga nyckeltal för att följa ditt varumärke

Viktiga nyckeltal för att följa ditt varumärke
Konsumenternas attityder och beteendemönster förändras ständigt, vilket gör det viktigt för marknadsförare att övervaka förändringar i konsumentbeteende och varumärkesuppfattning. Det gör det inte bara möjligt för dig att anpassa marknadsföringsstrategier till rådande förhållanden utan också att få en förståelse för hur attitydförändringar påverkar ett varumärkes positionering.

Varumärkestracking
Att följa ditt varumärkes utveckling kontinuerligt är nödvändigt för att förstå ständigt föränderliga attityder, beteenden och åsikter - och hur dessa påverkar ditt varumärke.

Varumärkeskännedom
Hur välkänt är varumärket i konsumenternas medvetande?

Varumärkeslojalitet
Att mäta varumärkeslojalitet kan hjälpa företag att förstå konsumenternas känslomässiga koppling till ett varumärke och vad som påverkar det.

Net promoter score (NPS)
Presenterar styrkan i lojaliteten till ett företag eller varumärke.